Ramin Mesgarlou założył firmę Global Wealth Trade (GWT) w kwietniu 2005r., w swoim domowym biurze w Ottawie, Ontario, w Kanadzie. Mimo skromnych początków, jako mała firma biżuteryjna, GWT dynamicznie rozwinęła się . Przyczyniła się do tego rozbudowa linii produktów bezprecedensowych w historii światowego jubilerstwa. Ze względu na szybki wzrost w ciągu pierwszych 5 lat, firma zmieniała lokalizację 5 razy. W 2008 r. GWT przeniosło siedzibę z Ottawy, do Toronto.

„Pamiętam początki działania firmy w 2005 roku, kiedy wykonywałem pierwsze rozmowy telefoniczne, aby wypromować mój nowy plan biznesowy. Kilka lat później, kiedy spaceruję po naszej wielomilionowej galerii w światowej siedzibie firmy, patrzę na tamte rozmowy już z zupełnie innej perspektywy”

– Ramin Mesgarlou

Nasza propozycja – budowanie powyżej splendoru

Poświęcenie i determinacja, którą wnieśliśmy w każdy stworzony produkt, wzniecają pasję każdego Konsultanta GWT na świecie. Również kluczowy jest nasz plan biznesowy oraz możliwości, jakie daje każdemu Konsultantowi Luksusu. Stworzyliśmy pierwszy na świecie plan Free-Flowing Variable Compensation Plan®, gwarantujący wypłaty wypracowanych bonusów i prowizji.

Nasz przyjazny plan wynagrodzeń sprawił, że GWT jest „ludzkim” biznesem. Pracując średnio na pół etatu, każdy ma szansę na godne zarobki oraz ma możliwość podzielenia się tym pomysłem z innymi. Jesteśmy dumni, że nasz rewolucyjny plan wynagrodzeń skorygował błędy w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki temu wszyscy mają równe prawa i nazwani zostali Konsultantami Luksusu. Uczciwość i dobre intencje są siłami napędowymi naszego sposobu prowadzenia biznesu. Ta różnorodność sprawia, że GWT jest absolutnie najlepszym domowym biznesem w historii.

Zapoznaj się z prezentacją internetową (krótka informacja) naszych produktów oraz z naszym planem biznesowym.

Znakami rozpoznawczymi GWT są:

  • Bezprecedensowy plan wypłat – aż do 60%.
  • Pierwszy na świecie plan „wolnego wznoszenia się obrotu”, z pełnym dostępem do prowizji i bonusów, bez limitu poziomów.
  • Najbardziej prestiżowa kolekcja dizajnerskich produktów.
  • Innowacyjne narzędzia marketingowe, jak „$300 Karty Podarunkowe” w podziękowaniu za obejrzenie propozycji biznesowej.
  • Produkt, którego nie imają się światowe recesje oraz biznes w stale rozrastającej się branży światowych, luksusowych projektantów.

Dziś, nasz „ludzki” plan biznesowy oraz projektanckie, ręcznie wykonywane produkty wyróżniają nas w obu branżach. Bycie po prostu dobrym byłoby niewystarczające, żeby osiągnąć to co my osiągnęliśmy w tak krótkim czasie. Nasze skupienie na celu i gorąca pasja jest widoczna we wszystkim co do tej pory stworzyliśmy i co jeszcze stworzymy.

Nasi przedstawiciela – nasi ambasadorzy

Dbając o bliskie kontakty z firmą, nasi Konsultanci są naszymi ambasadorami na całym świecie. Oni są trenerami, utrzymującymi ten sam poziom profesjonalizmu, którego oczekuje się od firmy GWT. Nasze założenie i zarazem obietnica, to dostarczanie niezapomnianych przeżyć wszystkim naszym Klientom na całym świecie. Nasz profesjonalny zespół oraz nasi Konsultanci przeprowadzą Cię przez każdy etap, od procesu rekrutacji, aż po pierwsze kroki jako Konsultanta Luksusu GWT, i jeszcze dalej.

„Kiedy zostajesz Konsultantem GWT , dołączasz do długiej listy znakomitych profesjonalistów z całego świata”

– Ramin Mesgarlou

Nasza misja

Zostać najlepszą projektancką marką na świecie, przy jednoczesnym szerzeniu możliwości zarabiania dla jak największej ilości osób. Pomoc ludziom na całym świecie w budowaniu ich wolności finansowej.

Dominacja globalnego rynku

Linie produktów GWT wyróżniają się spośród pozostałych produktów w branży marketingu bezpośredniego. Najważniejszą ich cechą jest to, że nasze produkty nie wymagają specjalnych zezwoleń ani atestów, przed wprowadzeniem ich na rynki wszystkich krajów świata. Ten fakt oraz nasza ekspansja obejmująca stopniowo cały świat sprawia, że jesteśmy już w ponad 60 krajach. Każdego roku otwieramy nowe kraje, aby spełnić postawiony sobie cel: 100 krajów do 2015 roku.

„Zwycięstwo, może nie jest wszystkim, ale nawyk zwycięstwa już tak.”

– Ramin Mesgarlou


Prezes Ramin Masgarlou – złote marzenia

ramin_about_gwt

Canadian Jeweller Magazine

Prezes Global Wealth Trade – Ramin Mesgarluo otrzymuje wyróżnienie w branżowym magazynie za podjęcie się największego wyzwania w tej branży, czyli stworzenie 21K kolekcję biżuterii – FERI MOSH

Ramin Mesgarlou kierował się taką filozofią: „Jeśli coś istnieje, zrób lepiej, jeśli nie – to wykreuj”. Jego dążenie do sukcesu rozpoczęło się już w jego młodym wieku. Pracując z ogromnym zaangażowaniem, zdobywał doświadczenia na swojej drodze biznesowej.

Kiedy spotkał się z konceptem  biznesu „sprzedaży bezpośredniej”, był nim zafascynowany, gdyż ta forma wolnej przedsiębiorczości, umożliwia przeciętnej osobie zdobycie wolności finansowej.

Jednak  biznes ten stawia warunki:

WIEDZA I DYSCYPLINA, to podstawa sukcesu tego rodzaju biznesu. Mając już wieloletnie doświadczenie w biznesie „sprzedaży bezpośredniej” typu „wellness’’, postawił sobie pytanie, czy nadal kontynuować to co robi, czy zaryzykuje, wchodząc do biznesu dóbr luksusowych, nie mając jubilerskiego doświadczenia.

Z pomocą przyszła mu rodzina, posiadająca ogromne, bo ponad 120 letnie doświadczeniem w branży jubilerskiej. Ramin stwierdził, że to miało sens – sprzedawać najbardziej dochodowe produkty na świecie, bez względu na światowe recesje (recesje w modzie nie ISTNIEJĄ!!!). Wręcz przeciwnie, w czasie różnego rodzaju recesji na świecie przybywa więcej milionerów.

Te fakty wpłynęły na decyzję Ramina, o wykreowaniu własnego  biznesu  dóbr luksusowych – Global  Wealth Trade.

Kompania rozpoczęła sprzedaż własnej, wysokiej jakości biżuterii. W 2007 roku na rynek weszła przepiękna kolekcja linii FERI – biżuteria srebrna, tangston / wolfram, ceramika, plangston (platyna z wolframem).

Sukces nowej kolekcji był astronomiczny. Średnio Kompania miała wzrost sprzedaży o 297% rocznie.

Do tego doszły ekskluzywne torebki i okulary słoneczne. Ramin Mesgarlou pragnął jednak podnieść  swoją firmę do wyższego poziomu. Wykreował więc jeszcze bardziej ambitną markę: FERI MOSH – „Ponad wszystko”, z kolekcją biżuterii, z ekskluzywnej kompozycji 21K złota.

To jest właśnie ZŁOTE  MARZENIE Ramina, pochłaniające 2 miliony dolarów i 4 lata badań. Marzenie, aby można było obsadzać najszlachetniejsze kamienie w 21K złocie. To jego dążenie do tego, aby być najlepszym, rewolucjonizuje przemysł jubilerski. To fakt, nikt na świecie nie posiada tak prestiżowej kompozycji złota, w jakiej posiadaniu jest Kompania Ramina.

GWT ma siedzibę w Richmond Hill (koło Toronto) w Kanadzie, z ultra luksusową galerią oraz ambitne plany otwarcia galerii w światowych miastach jak: Paryż, Londyn, Hong Kong,  Dubaj, Rzym.

Ramin Mesgarlou jest biznesmenem, który stawia przed sobą wyzwania, którym nikt jeszcze nie sprostał. Jego marzeniem jest zbudowanie 1 miliardowej Kompanii luksusowych dóbr do 2015 roku, dając możliwości  zarabiania tysiącom ludzi na całym świecie.


Wiceprezes Sanas Hooman

exec_sanaz

Wiceprezes GWT

dyrektor działu produktów

główna projektantka

Sanaz dorastała w rodzinie przedsiębiorców, której członkowie zdeterminowani byli do osiągnięcia sukcesu. Właśnie to Sanaz wyniosła z domu rodzinnego – determinację w osiągnięciu zaplanowanego celu. Jej rodzina wyemigrowała do Toronto, kiedy Sanaz była jeszcze młodą dziewczyną. Musiała przezwyciężyć barierę językową i kulturową. To wszystko wpłynęło na fakt, że w bardzo młodym wieku rozpoczęła swoją karierę jako przedsiębiorca.

Miała 19 lat, kiedy otworzyła własną firmę produkcyjną w branży mody. Zjeździła cały świat jako osoba wyszukująca podwykonawców dla wiodących światowych marek. Zdobyła zaplecze edukacyjne (kierunek – Marketing i Zarządzanie Międzynarodowe); doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej oraz ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży – w branży mody. Dzięki temu Sanaz Hooman była w stanie przewidzieć przyszłość w tej branży i zagwarantować sobie osobisty sukces, równolegle z sukcesem firmy, którą z dumą reprezentuje.

Jako Vice Prezes, Dyrektor działu PRODUKTÓW oraz Główny Projektant w GWT, Sanaz została jedną z „najjaśniejszych młodych gwiazd”, wschodzącą nad kanadyjską scenę mody. Z jej inspirującą kreatywnością – czerpaną wprost z natury oraz doświadczeniem z jej rozległych podróży – jej projekty są nie tylko zapierające dech, ale jednocześnie unikatowe. Ona zmieniła kierunek dotychczasowego projektowania w GWT i została napędem w kreowaniu zmian, czego efektem jest ekskluzywna kompozycja złota dla kolekcji 19K i 21K FERI MOSH. Jej dążenie do doskonałości jest widoczne w jakości, kunszcie, drobiazgowości projektu i wykonania, jak również w ekskluzywności i niepowtarzalności produktów.

„Global Wealth Trade to klasa sama w sobie”

Network Marketing Business Journal ‐ 2011r.

Przynosi to ogromną dumę, zarówno jej, jak i GWT. Jej wspaniałe, bezkonkurencyjne i luksusowe projekty są obecnie sprzedawane w ponad 70 krajach na całym świecie.

„FERI MOSH jest niewyobrażalnie ultra luksusową kolekcją biżuterii”

Branżowe kanadyjskie czasopismo jubilerskie – 2011r.

„Wśród innych, najlepsza. A teraz FERI przedstawia Najlepsze z Najlepszych” – Viva International 12.2011.

Nagroda dla Projektanta Luksusu Roku 2011 ‐ od Międzynarodowego Wydania Magazynu VIVA.

Jeśli mielibyśmy opisać Sanaz jednym słowem, będzie to „WYZWANIE”. Posiada ona wszystkie cechy Kobiety Sukcesu, jako przedsiębiorca i nadzwyczajny mentor. Napędza ją pasja, a także oddanie dla firmy GWT i jej Konsultantów. Sanaz, dzień po dniu wspiera innych w osiągnięciu ich celów oraz w zdobyciu niezależności finansowej. Pomogła już wielu ludziom osiągnąć duży sukces w GWT. Jest prawdziwą liderką w swojej branży, co potwierdzają publikacje w szeregu branżowych magazynach. Sanaz została opisana w światowych publikacjach takich czasopism jak: Networking Times jako najlepszy networker, za jej wkład w rozwój branży, co opisano również w magazynie Oprah „WOW” (Women of Wealth magazine / Magazyn Kobiet Sukcesu) jako „silna kobieta w światowym biznesie”.

Sanaz blisko współpracuje z założycielem i Prezesem firmy, wizjonerem – Raminem Mesgarlou. Oboje są dumni z tego, że marka „FERI” staje się „największym projektanckim, luksusowym Domem Mody na świecie”. Spełnia się wizja Ramina – osiągnięcie pozycji miliardowej rocznej sprzedaży w roku 2015.