MLM – system

System MLM jest sposobem dystrybucji produktów lub usług polegającym na maksymalnym skróceniu drogi między producentem a końcowym odbiorcom (klientem) i wykorzystaniu do tego reklamy, poprzez sieć dystrybutorów i klientów (pominięcie pośredników) – oto krótka definicja.

Oto jeden z powodów, dla których MLM jest tak ekscytujący. Kiedy rozmawiasz z ludźmi dajesz im nadzieję na lepszą przyszłość, kiedy przyłączą się do nas. Marketing sieciowy (MS) daje możliwość realizowania własnych marzeń i nie muszą na to czekać, trzydzieści czy czterdzieści lat.

Co to jest MLM?

W gruncie rzeczy istnieją tylko trzy podstawowe sposoby dostarczania produktów:

  1. Sprzedaż detaliczna – człowiek idzie do sklepu i coś kupuje.
  2. Sprzedaż bezpośrednia – przeważnie, chociaż nie zawsze, dotyczy polis ubezpieczeniowych, sprzętu kuchennego, niektórych produktów Wellnes itp.
  3. Marketing sieciowy – nie wolno mylić tej metody z dwiema poprzednimi. Są piramidy, które są nielegalne! Jeśli produkt nie dociera do odbiorcy, to jak można to w ogóle nazwać „marketingiem”, nie mówiąc już o „marketingu wielopoziomowym”.

Wiele obiekcji, jeśli chodzi o przystąpienie do marketingu sieciowego, wynika stąd, że ludzie nie dostrzegają różnicy między marketingiem sieciowym, a sprzedażą bezpośrednią. Najczęściej spotykanym błędem w myśleniu o marketingu sieciowym jest przekonanie, że aby odnieść sukces, musisz sprzedawać detalicznie. Możesz sprzedawać, jeśli chcesz lub jeśli takie są wymagania podjętego przez ciebie programu, ale jeśli pragniesz mieć większe dochody, to prawdziwy sukces zależy od budowania organizacji.

Ważna uwaga

Niechaj sprzedawanie produktów będzie naturalnym rezultatem budowania organizacji. Usiłując robić to wszystko na odwrót, wiele osób częściej ponosi porażkę, niż osiąga sukces – próbując budować organizację, kładąc nacisk na sprzedawanie. Jest takie powiedzenie: lepiej mieć 1% z niewielkiej pracy 100 ludzi, niż 100% swojego zaangażowania. Aby zbudować dużą, odnoszącą sukcesy strukturę, trzeba zachować równowagę. Trzeba sponsorować i nauczać ludzi zasad MLM, a zarazem tworzyć bazę klientów.

Nie próbuj przekonywać do tego programu całego świata. Pamiętaj, marketing sieciowy polega na budowaniu organizacji, w której dużo konsultantów dokonuje niewielkiego zakupu (niewiele!!!) na własne potrzeby czy do od sprzedaży itp. Czyli wiele robi niewiele. To dużo lepsza sytuacja, niż kiedy kilka osób stara się robić dużo. Marketing sieciowy to przede wszystkim reklama.

„Reklama, jaką znacie, właśnie się skończyła. To już nie działa, jest kolosalnym marnotrawstwem pieniędzy i jeżeli w porę tego nie zauważycie, będziecie mieć kłopoty.”

– Sergio Zyma

Dlatego przedsiębiorcy odkryli na nowo MLM, jako doskonały, tani system dystrybucji produktów na krajowe i światowe rynki.

Reguły MLM

Reguła pomnażania

Zauważ na tabelce (GWT „Reguła 5-ciu”), że kiedy sponsorujesz 5 poważnie traktujących nasz biznes i one sponsorują kolejnych pięć osób itd. stworzysz potężna grupę KL, którzy kupują (aktywność MKI) produkty na własne potrzeby, a Ty zarabiasz mnóstwo pieniędzy.

Reguła powielania – duplikacja (najważniejsza reguła!)

Począwszy od najniższego szczebla prywatnych detektywów aż do najwyższych urzędników Pentagonu nikt nie ma więcej niż pięciu lub sześciu ludzi, nad którymi sprawuje bezpośredni nadzór. Zastanów się nad tym! Dlaczego więc ludzie przystępujący do marketingu sieciowego uważają, że mogą efektywnie pracować z pięćdziesięcioma osobami.

Otóż nie mogą! Nie powinieneś współpracować z więcej niż pięcioma poważnymi osobami, naraz, zwłaszcza na samym początku. Tutaj musi mieć miejsce duplikacja, czyli powielanie. Nauczyłeś. 5 KL one nauczyły następne 5, te z kolei następne 5 itd. Możesz sponsorować dowolną ilość ludzi, tutaj nie ma ograniczeń. My pokazujemy to minimum, abyś zarabiał godne pieniądze, na godne życie. Takie rozumowanie nada niesamowity rozpęd Twojemu biznesowi i sam będziesz zaskoczony jak ten system działa. Wszystko sprowadza się do procesu duplikacji, a więc do czynności, które każdy może wykonać i powtórzyć. To łatwość tego biznesu.

* * *

Biznes plan GWT, bije wszystkie plany firm marketingu sieciowego, gdyż skorygował błędy w tej marży a przepiękne designerskie produkty („Dom Mody Feri”) są idealne do MS co powoduje, że biznes GWT jest łatwym do powielania.

Firma GWT, to ekskluzywność, bez konkurencji.